Avant Card
Ernst, a képeslapfigura bizarr utazásra indul önmaga felé a képeslapok színes, változatos világán keresztül. Vajon végül sikerül rátalálnia a boldogságra?
Ernst egy képeslapfigura egy állványon, sok más motívum között. Míg a többi lapot mohón elkapkodják, az övé senkit sem érdekel, amitől Ernst egyre boldogtalanabb. Már majdnem megveszik, de aztán ferdén teszik vissza. Ezzel a világ kibillen a sarkaiból, ő pedig kiesik a tartóból. Egy színes utazás veszi kezdetét a 2D, 3D, élőszereplős és stop-motion ábrázolásmódok világában. Az "Avant Card" egy utazás az animáció történetén át, tele örömmel, energiával és kreativitással.