Du bist nicht allein
Hans Moll kárpitos és a felesége, a tévébemondó Wellinekné és a férje, és a német-orosz Jewgenia mindennel rendelkeznek, amire az élethez szükség van: étel, víz és lakás. Egyedül munkájuk nincs.