Szenen Meiner Ehe
Két egykori szerelmes véletlenül találkozik, és döbbenten látják, hogy ki lett belőlük. Ez a bensőséges és személyes hangvételű dokumentumfilm a szerelem alakulását és egy kapcsolat, a társadalom legkisebb egységének finom dinamikáját vizsgálja. Személyes beszámoló a szerelem rejtélyéről és az élet valóságáról.