Die Unsichtbaren
Az eisenhüttenstadti elszigetelt befogadóállomáson három menedékkérő sorsa fonódik össze: Wasim Szíriából, Mathew Kenyából és Gedeon Kamerunból érkezett. Ebben a szürreális, peremen lévő helyen próbálnak eligazodni a német menekültügyi rendszer rideg bürokráciájában, miközben a jövőjük továbbra is bizonytalan.