Adam
A nyitott ablaknál Adam hallja, ahogy édesanyja zenéje visszhangzik a berlini udvarban. Bár különbözőek, a fiú érzi, a mély basszus összeköti őket. Miután megtudta, édesanyja visszafordíthatatlan agykárosodástól szenved, Adam egyedül boldogul az életben. Rálel a saját útjára, szerelmes lesz, és az apja után kutat, mindeközben tiszteletben tartja anyja kívánságát, hogy megőrizhesse méltóságát.