Cserbenhagyás
Egy házaspár boldog életét egy halálos kimenetelű baleset zavarja meg, egyre súlyosabb hazugságok lavináját indítva el, melyek következtében szörnyű igazságok kerülnek napvilágra arról, hogy kik is ők valójában, és mit is akarnak egymástól.
Egy megromlott kapcsolat határai a végletekig feszülnek ebben a drámában. Anne (Emily Watson) és James (Tom Wilkinson) egy látszólag boldog és jómódú brit házaspár, akik egy londoni lakás és egy vidéki ház között ingázva élnek. Házasságuk azonban nem olyan boldog, mint ahogy az elsőre tűnik, James pedig évek óta úgy tesz, mintha nem látná, hogy Anne mennyire boldogtalan a kapcsolatban. Közös életük válaszút elé érkezik, amikor Anne megismerkedik a jóképű és sármos Bill Bule-lal (Rupert Everett); Anne belehabarodik a férfiba, ami csak még jobban felnagyítja a férjével való problémáit, ám miután közösen balesetet okoznak, amelyben egy férfi életét veszti, Bill eltűnik a képből, és James úgy dönt, hogy közbelép, és megvédi a nőt, akit feleségül vett.