A Sólyom és a Tél Katonája
A Marvel Studios „A Sólyom és a Tél Katonája” c. sorozatában Anthony Mackie alakítja Sam Wilsont, azaz Sólymot, Sebastian Stan pedig Bucky Barnest, vagyis a Tél Katonáját. A „Bosszúállók: Végjáték” végén összeálló duó összefog a világ számos országát érintő kalandban, amely próbára teszi képességeiket és a türelmüket is.
A Marvel Studios „A Sólyom és a Tél Katonája” c. sorozatában Anthony Mackie alakítja Sam Wilsont, azaz Sólymot, Sebastian Stan pedig Bucky Barnest, vagyis a Tél Katonáját. A „Bosszúállók: Végjáték” végén összeálló duó összefog a világ számos országát érintő kalandban, amely próbára teszi képességeiket és a türelmüket is. A hatrészes sorozatot Kari Skogland rendezte, a vezető forgatókönyvíró Malcolm Spellman volt, és feltűnik még benne Daniel Brühl mint Zemo, Emily VanCamp mint Sharon Carter, valamint Wyatt Russell mint John Walker.
John Walkert kinevezik Amerika Kapitánynak, miközben Sam és Bucky összefog egy lázadócsoport ellen.
Sam és Bucky egy alvilági rejtekhelyre látogat, hogy többet tudjanak meg a szuperkatona-szérumról.
John Walkernek elfogy a türelme, miközben Samék egyre többet derítenek ki Karli Morgenthauról.
John Walker kénytelen szembenézni tettei következményeivel, Sam és Bucky pedig visszatér Amerikába.