dokumentumfilmek, életrajz
Ez a film Lélo Fiaux életét idézi fel, a szenvedélyes 20. századi svájci festőnőét, akinek élete és művészete elválaszthatatlanok voltak. Nomád lélekként járta a világot, kompromisszumok nélkül élve ki a festményei és a szabad szerelem iránti szenvedélyét. Története dokumentum- és fikciós jelenetekkel kel életre.