Elsa & the Night
Elsa fél elaludni. Már 30 éve nem aludt egy szemhunyásnyit sem. Egy kora reggel a konyhaasztalnál ülve hívatlan vendégre bukkan a kanapéja alatt. A lényről kiderül, hogy nem más, mint maga Éj. A jövevény elkíséri Elsát egy megható utazásra, melnyek során a nő mindent elmond neki az életéről és a legjobb barátjáról, egy Olaf nevű elefántról.