Houvast
A fiatal és tehetséges csellóművész, akinek egész életét a zeneszeretete határozta meg, bénító problémával találja szembe magát; súlyos lámpaláza van. Az élete összeomlik, amikor a karrierjét meghatározó előadás közben egy elszakadt húr kísérteties hangja tölti be a koncerttermet, visszhangozva az évek óta őt kísérő mély félelmet. Miközben az elszakadt húr hangját hallja újra és újra, meg kell találnia az utat elveszett önbizalmához, újjá kell építenie művészi szellemiségét, és le kell győznie a könyörtelen színpadi félelem démonját, ami szenvedélyének örök elnémításával fenyeget.