Beethoven's Ninth: Symphony for the World
Ludwig van Beethoven IX. szimfóniája talán a világ legnépszerűbb klasszikus zenei műve. Ez a dokumentumfilm bemutatja az aktuális interpretációkat, és olyan szenvedélyes személyiségeket, akik közelebb visznek minket Beethovenhez és művészetéhez: Tan Dun az Oscar-díjas kínai zeneszerző, Gabriel Prokofjev angol zeneszerző és Teodor Currentzis görög-orosz karmester.