Donald unokaöccsei
Donald (egy Modern Gyereknevelés című könyv segítségével) gyermekpszichológiával próbálkozik az őt meglátogató három unokaöccsén – Nikin, Tikin és Vikin –, akik imádnak rosszalkodni és borsot törni béketűrő Donald bácsikájuk orra alá. A könyv azonban mit sem ér a bajkeverő trió ellen, akik felforgatják Donald életét és házát.