animáció, sport
Donald megpróbálja megmutatni hokis képességeit unokaöccseinek, de ügyességük végül a legjobbat hozza ki belőle.
Donald, "Kacsamocsár jégkorongbajnoka" kihívja unokaöccseit egy jégkorongmeccsre. Ám az állandó magamutogatása végül a bukásához vezet.