Red Sandra
Amikor hatéves lányukat, Sandrát, ritka betegséggel diagnosztizálják, és egy évet jósolnak neki, a szülők világa összeomlik. Apja azonban nem adja fel, és elszánt harcot indít a gyógyszeripar ellen, hogy megszerezze a gyógyszert, amely megmentheti a lánya életét.