Az ember a pincémben
A munkanélküli Charles Blakey-t (Corey Hawkins) elkerüli a szerencse, így a New York állambeli Sag Harbor afroamerikai negyedében lévő ősi családi házát az elárverezés veszélye fenyegeti. Egy titokzatos üzletember, Anniston Bennet (Willem Dafoe) kopogtat be az ajtaján, és furcsa, de jövedelmező ajánlatot tesz neki: adja bérbe a poros pincéjét a nyárra, és ezért elegendő pénzt kaphat ahhoz, hogy végleg rendezze az adósságait. Miután Charles elfogadja az ajánlatot, félelmetes események közt találja magát, és szembesül családja szellemeivel. Egy ijesztő rejtély ejti foglyul őket, amelynek középpontjában a faj, traumáik forrása és minden gonosz gyökere áll.