Magic Medicine
Lehet, hogy a varázsgombákban rejlik a depresszió új gyógymódjai? Ez a dokumentumfilm exkluzív betekintést nyújt egy úttörő klinikai kísérletbe, ahol önkéntesek csoportja pszilocibint kap. Három páciens és a kutatócsoport bensőséges és megindító történetén keresztül feltárul a depresszió súlya és a pszichedelikus kezelés lehetősége.