Kerge kacsák 2.
A Kacsák ismét színre, vagyis jégre lépnek és mindenki kedvenc kölyökcsapata újra megmozgatja a rekeszizmokat. A Kerge Kacsákat nagyon feldobja, hogy ők léphetnek jégre amerikai válogatottként az Ifjúsági Jóakarat Játékokon. Itt a világ legjobb csapatai lesznek az ellenfeleik, beleértve a leggonoszabb hokiválogatottat, ami valaha is a jégre a lépett!Vajon képesek lesznek ezeh a szinten is teljesíteni? Vajon Bombay edző (Estevez) nem fogja elfelejteni, hogy mindez csak egy játék? Amikor egy utcai hokicsapat rádöbbenti a Kacsákat, keményebbnek kell lenniük, az edzőnek is eszébe jut, hogy a játék öröméért játszanak és megmutatják a világnak, milyen sokra hivatott a Kacsa-csapat.