Love is Blind
Hagyományos szerelmiháromszög-történet új nézőpontból. Alice egy érzelmi aknamező kellős közepén találja magát: próbálja helyrehozni a házasságát bűnbánó férjével, miközben azon ügyködik, hogy kicsempéssze a házból a szeretőjét.
A film elején Alice-t fiatal szeretőjének szenvedélyes ölelésében látjuk, ahogy végre átengedi magát a szenvedélynek. Férje, James, korábban ér haza, hogy jóvátegye hűtlenségét és azt, hogy eddig félvállról vette a házasságot, egy érzelmi aknamező kellős közepébe lökve ezzel Alice-t. A nőt bűntudat gyötri, hogy hűtlen volt az épp olajágat nyújtó Jameshez, miközben próbálja kicsempészni a házból a szeretőjét.