Ella McCay
Az „Ella McCay” egy idealista fiatal nő története, aki igyekszik egyensúlyozni nem éppen tökéletes családja és a munkája iránti szenvedély között. James L. Brooks író-rendező friss, szívmelengető vígjátéka a szeretteinkről szól és arról, hogyan viseljük el őket.