Már megint nem férek a bőrödbe
A „Már megint nem férek a bőrödbe” a 2003-as „Nem férek a bőrödbe” folytatása, amelyben Jamie Lee Curtis és Lindsay Lohan játsszák Tess és Anna Colemant. A történet évekkel Tess és Anna "identitásválsága" után folytatódik. Annának immár saját lánya van, sőt hamarosan mostohalánya is lesz. Miközben igyekeznek leküzdeni a két család egyesülésével járó kihívásokat, Tess és Anna rájönnek, hogy a villám néha bizony kétszer csap ugyanoda.
A „Már megint nem férek a bőrödbe" a közkedvelt 2003-as „Nem férek a bőrödbe” folytatása, amelyben több generáció képviselői, Jamie Lee Curtis és Lindsay Lohan játsszák Tess és Anna Colemant. A történet évekkel Tess és Anna "identitásválsága" után folytatódik. Annának immár saját lánya van, sőt hamarosan mostohalánya is lesz. Miközben igyekeznek leküzdeni a két család egyesülésével járó kihívásokat, Tess és Anna rájönnek, hogy a villám néha bizony kétszer csap ugyanoda. A filmet Nisha Ganatra rendezte. A producerek Kristin Burr, Andrew Gunn és Jamie Lee Curtis, az executive producerek pedig Nathan Kelly, Ann Marie Sanderlin és Lindsay Lohan. Az első film visszatérő szereplői még Mark Harmon, Chad Michael Murray, Christina Vidal Mitchell, Haley Hudson, Lucille Soong, Stephen Tobolowsky és Rosalind Chao. Hozzájuk csatlakozik Julia Butters, Sophia Hammons, Manny Jacinto és Maitreyi Ramakrishnan.