Szabadulj, ha tudsz
A Got To Get Out nevű játékban együtt is maradhattok, hogy megosszátok az egyre növekvő pénzalapot, vagy dönthetsz a szökés mellett, ellopva a teljes összeget. És mi lesz, ha megpróbálsz kereket oldani, de lebuksz? Fogollyá válsz. Elkövetted a bűnt, hogy megkísérelted átverni őket. Hogyan cselekednek? Te mit tennél? Mindenki egyért? Senki a csapatért?