Lego Disney hercegnők: Reszkessetek, gonoszok!
Miután Ariel, Vaiana, Tiana, Aranyhaj és Hófehérke meghiúsították Gaston tervét, hogy átvegye az irányítást királyságaik felett, Gaston Ursulát, Jafart és a Gonosz Királynőt hívja segítségül, hogy végleg legyőzzék a hercegnőket. A hercegnők tudomást szereznek Gaston tervéről, és a Varázstükör segítségével maguk is toboroznak néhány barátot: Csipkerózsikát, Belle-t és Hamupipőkét! A hercegnők összefognak, hogy végleg megállítsák a gonoszokat.