Dude, That's My Ghost!
A Beverly Hillsben játszódó vígjáték a 14 éves rendezőjelölt, Spencer Wright és legjobb barátja, a híres popsztár, Billy Joe Cobra szellemének adrenalindús kalandjait mutatja be.
A sorozat a 14 éves rendezőjelölt, Spencer Wright és legjobb barátja, a híres popsztár, Billy Joe Cobra szellemének eszeveszett kalandjait mutatja be. A Beverly Hillsben játszódó vígjáték pörgős, kalandos és gyakran képtelen utazásra invitálja a nézőt Spencer hollywoodi iskolai mindennapjaiba. Spencer számára épp elég kihívás betörni a filmrendezés világába, de terveit tovább bonyolítja Billy önteltsége, az irányíthatatlan ektoplazma és a káosz. Spencert és Billyt egy világ választja el, mégis lelki társak. Bátorítják egymást, és élnek-halnak a nevetésért, a kalandokért és a csínyekért. Billy kísérteties képességei szórakoztató látványt nyújtanak, és fergeteges kalandokba keverik hőseinket.