Gyilkosság Normandiában
Clément Royant megbízzák egy gyilkosság megoldásával, ám az ügy nem várt fordulatot vesz, amikor kiderül, hogy az áldozat korábban Clément nagyanyja, Denise Royan kaszinójában dolgozott. Clément-nak újra fel kell vennie a kapcsolatot a kaszinókból meggazdagodott családjával, amelytől eltávolodott, amikor a családi üzlet helyett a rendőri hivatást választotta.
Clément Royant megbízzák egy gyilkosság megoldásával, ám az ügy nem várt fordulatot vesz, amikor kiderül, hogy az áldozat korábban Clément nagyanyja, Denise Royan kaszinójában dolgozott. Clément-nak újra fel kell vennie a kapcsolatot a kaszinókból meggazdagodott családjával, amelytől eltávolodott, amikor a családi üzlet helyett a rendőri hivatást választotta. A normandiai hagyományokkal és családi titkokkal átszőtt ügy kibogozása során Royan századosnak együtt kell dolgoznia egy munkatársával, aki iránt, úgy tűnik, még mindig táplál bizonyos érzéseket. Clément-nak nincs más választása, mint megőrizni a lélekjelenlétét, hogy megoldja a normandiai partokon lappangó rejtélyt.