Morvani gyilkosság
A fiatal párizsi ügyvédnőt, Amélie Florot-t holtan találják a Szent Ágnes-kútban, az egykori zarándokhelyen a Morvan vidékén. A nyomozás érdekes fordulatot vesz, mikor Maud Perrin a helyi rendőrségtől, és Julien Demarcy, a dijoni nyomozó rájönnek, hogy nyolcvan évvel ezelőtt az áldozat nagyanyja is ugyanott halt meg.
A fiatal párizsi ügyvédnőt, Amélie Florot-t holtan találják a Szent Ágnes-kútban, az egykori zarándokhelyen a Morvan vidékén. A nyomozás érdekes fordulatot vesz, mikor Maud Perrin a helyi rendőrségtől, és Julien Demarcy, a dijoni nyomozó rájönnek, hogy nyolcvan évvel ezelőtt az áldozat nagyanyja is ugyanott halt meg. Vajon puszta véletlen, vagy titokzatos átok áll a háttérben, ahogy néhány idős környékbeli állítja? Nem könnyű kideríteni az igazságot, de a nyomozás során a kisvárosi szokásokhoz nehezen alkalmazkodó Demarcy, és Maud, akinek még a szűkszavú helyieket is sikerül szóra bírnia, közelebb kerülnek egymáshoz.