Egy gazdag angol felfogad egy űrhajót és legénységét, hogy megkeresse elveszett fiát a sarkvidéken. A kalandok során felfedeznek egy rejtélyes szigetet, amelynek lakói ellenséges viking harcosok.
Egy amerikai archeológus csatlakozik egy gazdag angol üzletemberhez, egy különc francia feltalálóhoz és egy eszkimó prémvadászhoz. Félelmetes kalandjaik során keresik az angol régen elveszett fiát. Felfedeznek egy világot, amely az idők során Jules Verne és H.G. Wells nagyszerű fantasy kalandhagyományában feledésbe merült, és most újraéled ebben a romantikus vígjátékban!