Booba: Food Puzzle
Csatlakozz a közkedvelt Boobához, aki ezúttal séfként és társműsorvezetőként bemutatja a főzőtudományát! A szüleiddel vagy a barátaiddal együtt főzzetek vele, miközben kíváncsi, kiszámíthatatlan és vad fantáziáját használva mókás és finom ételeket készít a barátaival, Twinkle-lel és Spike-kal.