Út a tükrön át
Mickey egér elbóbiskol, miközben Lewis Carroll Alice Tükörországban című könyvét olvassa. Álmában a hálószobája tükrén átlépve egy olyan világban találja magát, ahol minden bútor és tárgy életre kel, ő pedig izgalmas kalandokat él át velük. Azonban nem mindenki barátságos, és miután Mickey az egyik kártya dámájával táncol, párja, a király annyira féltékeny lesz, hogy seregével megtámadja Mickey egeret, visszakergetve őt a tükrön át, s ekkor megszólal az ébresztőóra.