Grand Californian Hotel & Spa: Ünnepi hangulatban
Kuckózz be a Disney's Grand Californian Hotel & Spa kandallótüzével! Élvezd a ropogó tüzet a Craftsman-stílusú hallban, a pihentető ünnepi zongoraszót és a varázslatos meglepetéseket. Tökéletes az ünnepi partikhoz, vagy ha otthonodba csempésznél egy kis meleg, meghitt hangulatot.
Ünnepelj a Disney Parkok stílusában a "Disney's Grand Californian Hotel & Spa – Kandallótűz" mellett! A hotel ikonikus, Craftsman-stílusú előcsarnokában ropogó tűz, kellemes ünnepi zongoraszó és varázslatos meglepetések várnak. Tökéletes hálaadási vacsorához, ünnepi bulikhoz, vagy ha egy csipetnyi Disney-varázslattal dobnád fel az otthoni ünneplést.