The Simpsons Yule Log
Beköszöntöttek az ünnepek Springfieldben, úgyhogy kapj fel egy Lángoló Moe-t (vagyis egy tojáslikőrt), és kuckózz be egy műkandalló elé kedvenc tévés családod társaságában! Hmm… Az ünnepek varázsa!