Disney Twisted-Wonderland: Az anime
Egy középiskolás diák hirtelen a Twisted Wonderland nevű, elvarázsolt világba kerül. Szörnyekkel, szeszélyes varázslótanoncokkal és rejtélyekkel kell szembenéznie, anélkül, hogy saját varázsereje lenne. Vajon megtalálja valaha a visszautat a saját világába?
Yút a Twisted Wonderland mágikus világába idézik, ahol egy szörnnyel találja magát szembe.
Ace késő esti meglepetésszerű látogatása váratlan találkozáshoz vezet a Heartslabyul Házban.
Ace meg akar szabadulni a nyakpánttól, de még a legjobb tervek is félresikerülhetnek.
A kollégiumi lakók dühétől olyan sokkot kap Riddle, hogy baljós változáson megy keresztül.
Yu és barátai tudják, hogy esélyük sincs Riddle ellen, mégis szembeszállnak a varázslatokkal.