Az istenek a fejükre estek
Egy repülőből kidobott szódásüveg zűrzavart kelt a rendszerint békés afrikai busman törzs tagjai között, mivel azt hiszik róla, hogy az istenek eszköze.
A Xixo nevű afrikai busman kis törzse a Kalahári-sivatag mélyén lakik. A törzs létezését egyszerűen érintetlenül hagyja a modern civilizáció, amíg egy áthaladó repülőből kidobott szódásüveg közöttük nem landol. A busmanok eldöntik, hogy ez a tárgy az istenek ajándéka, de amikor Xixo útnak indul, hogy visszaadja, egyenesen belerohan a 20. századba.