Richard Ayoade visszatér, és a Travel Man archívumának mélyére ásva felidéz, ahogy a cím is sugallja, néhányat a legnagyobb utazásai közül. Összesen 43-ból válogathat, a vendégek között pedig Chris O'Dowd és Rebel Wilson is szerepel.