Apollo 17: The Untold Story of the Last Men on the Moon
1972-ben az Apollo 17 jelentette az emberiség utolsó holdmisszióját. Cernan, Schmitt és Evans űrhajósok, bár a szakmai közösség hősként tisztelte őket, kevés nyilvános elismerést kaptak. Ez a dokumentumfilm a NASA felvételein és interjúkon keresztül meséli el a történetüket, tisztelegve bátorságuk és az Apollo-program öröksége előtt.