dokumentumfilmek, történelem
1969-ben Neil Armstrong történelmet írt a Holdon, de az útja a NASA szigorú kiképzési programjával kezdődött. Ez a dokumentumfilm bemutatja azt az intenzív fizikai, mentális és technikai felkészülést, amely átlagos pilótákat a hold úttörőivé formálta és közben kiemeli bátorságukat és képességeiket.