13 Factors That Saved Apollo 13
A „13 Factors That Saved Apollo 13” egy lenyűgöző történetet a NASA bátor mentőakciójáról. Űrhajósok és földi csapatok versenyeznek az idővel, oxigénszivárgással és más veszélyekkel kell szembenézniük, hogy biztonságosan visszatérhessenek az űrből. Exkluzív interjúkon és lenyűgöző látványokon keresztül ismerhetjük meg azokat a fontos tényezőket, amelyek biztosították a csapat túlélését.