10 dolog, amit utálok benned
Cameron új iskolába kerül, és az első napon belezúg Biancába, álmai nőjébe. Csak egy baj van, hogy Bianca nem randizhat… csak akkor, ha mogorva, randiellenes nővére, Kat is randizik!