Christopher Wilde posztárnak mindene megvan: hírnév, szerencse és egy nagy költségvetésű hollywoodi filmajánlat. Azonban, miután találkozik Jessica Olsonnal, a két lábon a földön járó lánnyal közép-nyugatról, választania kell a szíve és a karrierje közt.