Die Hard – Drágán add az életed!
A New York-i zsaru nem túl biztató esélyekkel néz szembe, amikor a karácsonyi kaliforniai vakációját megszakítja egy terroristatámadás az irodaház ellen, ahol a tőle elhidegült felesége dolgozik.