Egy boltkóros naplója
A New Yorkban élő Becky leghőbb vágya, hogy egy menő divatmagazinnak dolgozzon, mint újságíró. Állást kap egy másik újságnál, ahol személyes pénzügyekről kezd írni. Meglepetésére rovata hatalmas siker lesz, és még a főnökébe is fülig beleszeret.
Mindenki azonnal bele fog szeretni Beckybe (Isla Fisher), e romantikus vígjáték imádnivaló hősnőjébe. A New Yorkban élő nő leghőbb vágya, hogy egy felkapott divatmagazinnak dolgozhasson, úgyhogy majd kiugrik a bőréből örömében, amikor egy állandó rovat írására kérik fel. Legnagyobb meglepetésére a cikksorozat óriási sikert arat, és ez még csak a kezdet. Becky fülig beleszeret agyonhajszolt, ám jóképű főnökébe (Hugh Dancy). Aztán egy titok néhány félreértéshez és féktelen komédiázáshoz vezet. A nagysikerű regényből készült, kiváló színészeket felvonultató vígjáték könnyed, laza és jó hangulatú: aki megnézi, biztosan beleszeret, és mindig újra akarja nézni.