Ralph lezúzza a netet
A Disney Ralph lezúzza a netet című animációs filmjében Ralph és Vanellope mindent kockára tesz azzal, hogy a világhálóba lép, és kérdéses, hogy az internet túléli-e Ralph zúzását.