Goofy
Goofy egy vidám vidéki kirándulást tartogat a fia, Max számára. Úton a jó öreg horgászhelyük felé, ahol egy kis apa-fia időt szeretnének eltölteni, kétes kimenetelű kalandokba keverednek egészen a kajla fülük hegyéig. Vajon Max megtanulja, hogy nincs azzal semmi gond, ha jó öreg apjára üt, még ha egy kicsit kajla is az öreg?
A csupa szív Goofy és kamasz fia, Max, egy kis apa-fia együttlétre hajtanak egy vidám vidéki kiránduláson. Úton a jó öreg horgászhelyük felé egészen a kajla fülük hegyéig keverednek kétes kimenetelű kalandokba, akciódús helyzetekbe, hajszálon múló megmenekülésekbe, sőt, még egy komikus találkozásba is a híres Nagylábbal. Vajon Max megtanulja, hogy nincs azzal semmi gond, ha jó öreg apjára üt, még ha egy kicsit kajla is az öreg? A választ a fináléból tudjuk meg, amikor is Max és Goofy a valaha előadott leglátványosabb rock koncertet produkálják.