Magányos szellemek
Egy sötét és viharos éjszakán négy unatkozó szellem úgy dönt, hogy egy kis szórakozásra hívja az "Ajax Szellemirtókat". Sikíts a nevetéstől, ahogy a szellemvadászok, Mickey, Donald és Goofy halálra rémülnek a szellemes tréfamesterek vidám kísértéseitől és gúnyolódásaitól!