A legutóbbi küldetése után, amikor idegen invázió lepte el New Yorkot, és csak a Bosszúállókkal közösen sikerült győzedelmeskedni felettük, Tony Stark talonba tette a Vasembert. A tudós-szuperhős boldogan él egykori asszisztensével, ám álmatlanságban szenved, és pánikrohamok gyötrik. Amikor merényletek sora rázza meg a várost, Stark úgy dönt, hogy felveszi a (vas)kesztyűt, és szembeszáll a titokzatos ellenséggel. A Vasemberen végzett legújabb fejlesztése azonban még nem tökéletes, ráadásul felbukkan néhány korábbi ismerőse is. Az ösztönei és a találékonysága segítségével talán sikerül felülemelkedni a nehézségeken.