Alien: Covenant
Ridley Scott az „Alien – Covenant” című filmben visszatér az általa megalkotott világba. A Covenant nevű hajó legénysége olyan fenyegetést talál, amelyre a legrosszabb rémálmaikban sem gondoltak, és egy vérfagyasztó hajsza során meg kell próbálniuk elmenekülni.