Banks úr megmentése
Amikor Walt Disney (Tom Hanks) kislányai könyörögtek apjuknak, hogy filmesítse meg P.L. Travers (Emma Thompson) Mary Poppins című könyvét, Walt nem gondolta volna, hogy 20 évébe telik, amíg sikerül valóra váltania. A jogok megszerzésében nem várt nemezissel találta szembe magát: a goromba és hajthatatlan szerzőnővel, akinek egyáltalán nem állt szándékában átengedni szeretett dadusát a kíméletlen hollywoodi gépezetnek. Végül a könyv hanyatló népszerűségétől megijedve belement, hogy elutazik Los Angelesbe, hogy meghallgassa Disney terveit. Walt megpróbálta elbűvölni Traverst, a Sherman-fivérek fülbemászó dalaival bombázta az írónőt, akit azonban továbbra sem tudott lázba hozni. Úgy tűnt, a jogok végleg elúsznak. Disney-nek vissza kellett nyúlnia saját gyerekkorába, hogy megértse, milyen szellemek kísértik Traverst. Így tudták végül együtt kiszabadítani Mary Poppinst a könyv lapjairól, és elkészíteni a mozgókép történelmének egyik legvarázslatosabb filmjét.