A szuperkém Lance Sterlingnek (Will Smith) és a tudós Walter Beckettnek (Tom Holland) össze kell fognia a világ megmentéséért, mikor Lance egy baleset következtében egy bátor, vakmerő és csodálatos… galambbá változik!
Ebben a magasröptű vígjátékban Lance Sterling, a szuperkém (Will Smith) és Walter Beckett, a tudós (Tom Holland) szöges ellentétei egymásnak. Lance laza, sármos és megnyerő, Walter ezek közül egyik sem. A furcsa páros viszont kénytelen összefogni, mikor rájuk hárul a világ megmentésének nemes feladata, miután Lance egy „biodinamikus álcázási kísérlet” következtében átalakul egy bátor, vakmerő és csodálatos… galambbá!