Hip-hop szerelem
Két jóbarát, akik sikeresek voltak a hiphop világában, és akik szakmailag segítik egymást, különböző szerelmi partnereket választanak, végül felismerik, hogy valójában egymásba szerelmesek.
Sidney (Sanaa Lathan) és Dre (Taye Diggs) tini koruk óta barátok. Mi hozta össze őket? Mindketten szeretik a hip-hop nevű virágzó zenei stílust. 20 évvel később Dre sikeres hanglemezcég tulajdonosa, Sidney pedig tiszteletben álló, kemény zenei újságíró, és a két ember még barát... közeli barátok. Valójában annyira közeli barátok, hogy a körülöttük lévők csodálkoznak, hogy nem kerültek romantikus kapcsolatba egymással. Amikor Dre házasságot ajánl gyönyörű barátnőjének, Reese-nek (Nicole Ari Parker), Sidney elkezdi megkérdőjelezni saját kapcsolatát barátjával. Amikor közeledik Dre esküvőjének napja, Sidney félni kezd, hogy mindig Dre volt élete szerelme, és nem akarja elveszíteni.