Felemelkedés
A „Felemelkedés” a valóságban megtörtént diadalmas történet, amely arról a figyelemreméltó családról szól, amely a liga történetének első NBA-bajnok testvértrióját, Giannis és Thanasis Antetokounmpót (Milwaukee Bucks), Kostas Antetokounmpót (Los Angeles Lakers), továbbá öccsüket, Alexet (Los Angeles Lakers) adta a világnak.