Csillagközi invázió
Az Államszövetség sürgősen számít rád egy életveszélyes bevetésen a Csillagközi invázió című filmben, a Total Recall rendezőjének népszerű sci-fi akcióthrillerében, amely a káprázatos speciális effektek és a lenyűgöző futurisztikus díszletek miatt elismerést is kapott! Az új évezredben az emberiségnek a valaha létezett legveszedelmesebb ellenséggel kell megküzdenie: egy intelligens, idegen rovarfajjal, melyek közül némelyek kilenc méter magasra nőnek, némelyikük repül, és mindegyikük képes arra, hogy elpusztítsa a Föld minden élőlényét. És itt jön a képbe a bátor, fiatal szabadságharcos, Johnny Rico. Miközben Johnny egy elit gyalogsági egységben van kiképzésen, gyönyörű barátnője, Carmen vadászpilóta lesz – bár közben egy megnyerő repülésoktató elcsábítja. Csatlakozz az idegenek bolygójára irányított bevetésükhöz, ahol egy totális intergalaktikus háború készülődik, melyben az emberiség léte a tét.